REKLAMA
Znaleziono 3470 wyników
Praga Verdeinwestycja
Pokaż inwestycję
Praga Verde
Warszawa, Praga-Południe, Gdecka
Nova Praga Pustelnickainwestycja
Pokaż inwestycję
Nova Praga Pustelnicka
Warszawa, Praga-Południe, Pustelnicka
Farma wiatrowa Kostomłotyinwestycja
Pokaż inwestycję
Farma wiatrowa Kostomłoty
Panattoni Park Skwierzynainwestycja
Pokaż inwestycję
Panattoni Park Skwierzyna
Skwierzyna
W Legnicy, za 65 mln zł, trwa rozbudowa zaplecza technicznego do obsługi i serwisowania Kolei Dolnośląskich [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Legnicy, za 65 mln zł, trwa rozbudowa zaplecza technicznego do obsługi i serwisowania Kolei Dolnośląskich [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W Legnicy, przy ul. Pątnowskiej 1 w ramach kontaktu firma ALSTAL Grupa Budowlana wykonuje roboty budowlane polegające na rozbudowie zaplecza technicznego do obsługi i serwisowania taboru spółki Koleje Dolnośląskie S.A.
Dla lepszych podróży koleją – zmiany na linii Warszawa - Otwock [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Dla lepszych podróży koleją – zmiany na linii Warszawa - Otwock [ZDJĘCIA]
Będą lepsze podróże koleją i bezpieczniejsze przejścia przez tory. Budowane są nowe przejścia pod torami między Gocławkiem a Wawrem. Układane są szyny, podkłady i rozwieszana sieć trakcyjna. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują projekt o wartości 422 mln zł netto, finansowany z udziałem funduszy unijnych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Przebudowa Warszawskiego Węzła Kolejowego ze wsparciem unijnymartykuł
Pokaż artykuł
Przebudowa Warszawskiego Węzła Kolejowego ze wsparciem unijnym
14 grudnia 2022 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały z Centrum Unijnych Projektów Transportowych umowę o dofinansowanie dla projektu "Prace na linii średnicowej w Warszawie na odcinku Warszawa Wschodnia – Warszawa Zachodnia, etap I".
Goleniów integruje sieć ścieżek pieszo-rowerowychartykuł
Pokaż artykuł
Goleniów integruje sieć ścieżek pieszo-rowerowych
Gmina Goleniów rozpoczęła kolejną inwestycję zmierzającą do stworzenia spójnej sieci ścieżek pieszo-rowerowych. Rowerowa inwestycja ma na celu integrację gminnego systemu transportu publicznego. Nowoczesna infrastruktura połączy główne węzły komunikacyjne miasta z Goleniowskim Parkiem Przemysłowym oraz terenami wiejskimi.
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
Woonerf na Lipowej w Łodzi. Finał inwestycji na zielonym Polesiu jest już blisko [ZDJĘCIA] artykuł
Pokaż artykuł
Woonerf na Lipowej w Łodzi. Finał inwestycji na zielonym Polesiu jest już blisko [ZDJĘCIA]
Na ostatniej prostej jest odnowa ponad 300-metrowego odcinka ul. Lipowej (na południe od ul. Zielonej). Zielone Polesie jeszcze w tym roku zyska kolejny miejski podwórzec.
Warszawski hotel Felix do wyburzenia. Co powstanie w jego miejscu?artykuł
Pokaż artykuł
Warszawski hotel Felix do wyburzenia. Co powstanie w jego miejscu?
UNI3 Sp. z o.o., spółka celowa dewelopera Unidevelopment S.A., będącego częścią Grupy Unibep, nabyła w zeszłym roku za kwotę 48 mln zł działkę wraz z hotelem Felix przy ulicy Omulewskiej 24 na warszawskiej Pradze-Południe od Grupy Satoria. Nowy właściciel planuje wyburzenie obiektu w celu wzniesienia nowego kompleksu mieszkaniowego składającego się z 251 lokali.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA